sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

15 Facts about me

Kuten otsikosta voi jo päätellä, tämänkertaisessa postauksessa kerron hieman enemmän itsestäni. Vaikka yritänkin painottaa blogin sisällön lähinnä vaihtarijuttuihin, ajattelin, ettei pienestä lisäesittelystä ole haittaa (varsinkaan uusille lukijoille).
Itse vaihtaririntamalla ei ole tapahtunut mitään erikoisempia sitten koulujen lopun. Aloitin viime viikolla Kanadaan tarvittavan viisumin täytön, mutta siitä teen varmaan oman postauksen, sillä koko prosessi on vielä aivan levällään.

1. Jos mun luonnetta pitäis kuvata yhdellä sanalla, se olisi nauravainen
2. Mun perheeseen kuuluu vanhempien lisäksi lähes 20-vuotias veli ja 13-vuotias sisko
3. Ikäerosta huolimatta olen tosi läheinen varsinkin mun siskon kanssa

4. Matkustelen paljon yhdessä perheeni kanssa ja tämä on osaltaan kannustanut mua ryhtymään vaihto-oppilaaksi
Luxembourg

5. Yksi lempiasioistani on mennä lenkille metsään ja ylipäätänsä urheilla luonnossa

6. Harrastan salibandya ja pianonsoittoa
7. Rakastan lähes kaikenlaista urheilua ja toivonkin pääseväni kokeilemaan jotain uutta lajia vaihdon aikana

8. Vaikka pelaan säbää, en juurikaan seuraa sitä, mutta lätkää ehdottomasti!

9. Tykkään tosi paljon shoppailla ja laittaa hiuksia
10. Katson ihan liikaa Netflixiä ja lempparisarjojani ovat mm. Moderni Perhe, Valehtelevat Viettelijät sekä Glee
11. Tällä hetkellä olen kesätöissä päiväkodissa
12. Tänä kesänä yritän mahdollisimman paljon viettää aikaa kavereiden kanssa ja nauttia Suomesta (mm. sen luonnosta ja ruuista)

13. Vaihdon aikana haluan oppia olemaan avoimempi sekä tietenkin small talk;ia
14. Tulevaisuudessa haluan kansainvälisen työn, joka liittyy jotenkin luonnontieteisiin (sillä nämä ovat mun vahvuuksia koulussa)
15. ... Sekä puhua sujuvaa englantia ja ranskaa


Aurinkoista heinäkuuta kaikille! (Alle 2kk lähtöön!!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti